Rotswoningen en paardrijden - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Stienke Jager - WaarBenJij.nu Rotswoningen en paardrijden - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Stienke Jager - WaarBenJij.nu

Rotswoningen en paardrijden

Door: Stienke

Blijf op de hoogte en volg Stienke

26 April 2012 | Turkije, Ankara

Sinds gisteren zijn we in Cappadocie: een bizar tufsteenlandschap met grotwoningen en rotskerken. We hebben vandaag al heel wat geklommen en geklauterd rond Urgup om m.n de (voormalige) woningen eens goed te bekijken,

Vandaag lekker buiten ontbeten in de tuin van ons hotel, onder de pergola, in het ochtendzonnetje. Daarna gingen we naar Avanos voor een tocht per paard. Vanuit de manege reden we zo de heuvels in. Langs olijfbomen, kleine boerderijen en een kabbelende rivier. Het landschap is erg mooi en we rijden als volleerde ruiters de heuvels op en af. Na de rit is het tijd voor thee voor ons en suikerklontjes voor onze paarden

Stienke

Op 27 april 2014 ga ik weer op reis buiten Europa, dit keer met mijn jongste dochter. Onze bestemming is Turkije (Istanbul - Dalaman - Dalayan - Fethiye- Kaya Koyu- Oludeniz -Kas)

Actief sinds 28 Maart 2009