Isfahan - Reisverslag uit Eşfahān, Iran van Stienke Jager - WaarBenJij.nu Isfahan - Reisverslag uit Eşfahān, Iran van Stienke Jager - WaarBenJij.nu

Isfahan

Door: Stienke

Blijf op de hoogte en volg Stienke

07 Mei 2009 | Iran, Eşfahān

Isfahan is half the world zeggen ze hier. En dat kan wel kloppen, want het is echt een wereldstad. Een grote, moderne stad met waanzinnig mooie moskeeen in diverse tinten blauw en een mooie, oude bazaar, waar je je geld prima kwijt kunt.

De laatste dagen in Iran vul ik met heel veel foto's maken, veel thee drinken en lekker rondslenteren. Want op elk moment van de dag kleuren de moskeeen toch weer net iets anders. En in de Armeense kerk is het al even mooi. En dan heb je nog de bruggen over de (helaas droogstaande) rivier. Het is te veel om op te noemen.

En inkopen doen, dus. Ik hoop dat alles een beetje in mijn rugzak past, want er zijn veel dingen die ik graag mee naar huis wil nemen. Misschien laat ik me zelfs verleiden tot het kopen van een tapijt..

• 07 Mei 2009 - 14:23

Marjolijn:

Hoi Stienke,

Klinkt heel mooi daar! En winkelen in een Bazaar is altijd leuk. Gewoon doen, dat tapijtje, als je thuis komt heb je anders spijt! Geniet nog even die laatste dagen en tot op 't Palet!

groetjes

Koerdistan

22 April 2009

Moslima
Stienke

Op 27 april 2014 ga ik weer op reis buiten Europa, dit keer met mijn jongste dochter. Onze bestemming is Turkije (Istanbul - Dalaman - Dalayan - Fethiye- Kaya Koyu- Oludeniz -Kas)

Actief sinds 28 Maart 2009